maanantai 30. syyskuuta 2013

Muuttolintuja ja Naisten iltaa

No en minä kumminkaan muuttanut, vaan autoin parasta ystävääni muutossa. Viime torstaina hieman pakkailtiin hänen astioitaan ja muita tavaroita, vaikka jonkun verran pakattavaa jäikin. Söimme myös lämppäreitä ja oli kyllä taas hyvää. Sunnuntaina kaikki kumminkin oli saatu laatikoihin ja osaa ehkäpä jo poiskin laatikoista. Ystävät ovat minulle niin tärkeitä, että muutto touhuissakin ystävä tavitsee apua. Kaikki apu minkä pystyn antamaan niin annan. Uskon myös hänen auttavan minua seuraavan kerran, kun mulla on muutto edessä. Minulla vain tuota tavaraa taitaa olla jonkun verran enemmän. Tärkeintä on se, että ystäväni on saatu uuteen isompaan ja nätimpään asuntoon. 

Lauantaina sitten olikin naisten iltaa ja niskahierontaa. Sain myös huollettua pikahuollolla kynteni eli jätettiin sama kuosi. Hieronta oli ihana ja niin oli ilta kokonaisuudessaan. Nappailtiin mamman kans taas hieman asukuvia joista teen sitten oman postauksen tällä viikolla, ehkäpä jo huomenna. Naisten illassa oli mukana kynsihoitaja, hieroja, oriflame-edustaja, Partylite-edustaja sekä Mangneetti koruja edustettiin minä ja mummu. Tarjoiluna oli vielä hieman ruokaa ja kahvia. Olin kotona joskus seitsemän jälkeen ja sen jälkeen oli vuorossa ilta teetä, sekä Dancing on ice ohjelma. Ohjelma oli huippu ja seuraan sitä aivan varmasti, mutta syynä voi olla taitoluistelu taustani. Tuli taas kamala kaipuu jäälle. Olen siis 5-6 vuotiaasta asti käynyt taitoluistelussa, mutta 14- vuotiaana taisin siirtyä muodostelma luisteluun. Kyllä se vaan on hieno laji, vaikka itse sen sitten lopetinkin 16- vuotiaana. Suosittelen katsomaan jos ette lauantaina katsoneet. Ohjelma tulee neloselta suorana 19.30 lauantaisin.



Hieman kuvaa illasta :)

Vielä perjantain asua loppuun:
Mekko: Kirpputorilta
Sukkahousut: Vero Moda
Sukat: Seppälä
Laukku: Longchamp
Kengät: Vagabond


Äippä  ja Minä naisten illassa
Tälläistä minun viikonloppuuni ja mukavaa alkanutta viikkoa lukijani!
Marika<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti