tiistai 22. lokakuuta 2013

Verkatehdas ja Cheek 13.11.2013

Pahoittelut siitä kun on ollut hieman taukoa. Elämässä tapahtunut juuri nyt kaikkea nin hyvää kuin huonoakin ja kirjoittaminen on jäänyt vähemmällä. Tuostahan teille viimeviikolla jo kirjoittelinkin. Viime viikonloppu sujui mahtavissa tunnelmissa niin kuin siitä edellinenkin. Minulla on vaikkas kuinka paljon postauksia rästissä, mutta olen keskittynyt nyt itseeni ja nauttinut. Tiedättehän et elämässä tarvitsee välillä omaa aikaakin? On ollut hieman tukkoinen ja kipeä olo, joka ilmeisesti johtuu työtiloistani. Kävin eilen lääkärissä ja kuulemma olisi hyvä olla pariviikkoa kotona poissa työpaikalta. Pelkää kovasti astmani uusiutuvan työpaikalla, koska minulla on ollut kovia keuhkokipuja. Olen nyt pari päivää ollut kotona ja huomenna kai täytyy töihin mennä, no katsotaan olon mukaan. Ohjelmaa on ollut kyllä ihan urakalla perjantaina oli tyttöjenilta ja lauantaina pika käynti Tampereella. Miten mun viikonloput onkin ollut näin mahtavia? Siihen en osaa itsekään vastata. Nyt kuitenkin kerron ensin hieman toissa viikonlopusta, jolloin me olimme äipän kanssa katsomassa Cheek:iä verkatehtaalla.

Valmiina katsomaan Cheekkiä :)
Ensinnäkin olin jo lauantaina nähnyt Cheek:in livenä Tampere Livessä. En ollut kovin vakuuttunut niin kuin aiemmin jo kerroinkin. Tämä keikka oli aivan muuta Cheek:illä oli orkesteri taustalla soittamassa, mikä toi erilaisen fiiliksen keikkaan. Minä tykkäsin tosi paljon ja kaiken lisäksi mulla oli mahtavaa seuraa. Meinaan mun äippä oli katsomassa sitä kanssani. Äidin kanssa on mahtava viettää aikaa, koska se on mulle ystävä ja äiti samalla. Muutenkin tulen paremmin toimeen vanhempien kanssa, en meinaa nyt etten tulisi myös ikäisteni. Keikka oli kaiken puolin mahtava, paitsi tytöt jotka vain kiljuivat aina kun mahdollista. Se oli hieman ärsyttävää, mutta ei se tunnelmaa haitannut. Kävimme vielä londonissa lasillisilla keikan kunniaksi ja sen jälkeen sitten kultsi haki meidät. Vaikka lauloin sille puhelimessa "timantit on ikuisia" suostui tulla hakemaan, meinaan ei ole mikään Cheek fani. Siis kaikin puolin on vain hyvää kertomista ja kuvia arjesta, kuin juhlastakin. Nyt viikonloppuna olisi sitten luvassa Jarnon synttärit. Täytyisi kai jotain pientä leipoa, mutta en tiedä olenko kertonut olevani siinä todella huono. Kyllä tämä postaus tahti palaa taas hieman normaalille raiteille. <3

Paita: Laaksolta
Housut: Uudet H&M
Kengät: Vagabond
Laukku: Guess
Äippä ja Minä <3

Siinä hieman kuvia, vaikka ovatkin pimeessä otettuja ja hunoja.
Tänään alkaisi uusi tuolitanssikurssi ja sitä innolla odottaen.
Marika <3

2 kommenttia: