torstai 13. maaliskuuta 2014

Naistenpäivän hemmottelua

Pakko tulla tänne hehkuttamaan. Naistenpäivänä olin koko päivän todella hemmoteltu. Aamulla suuntasimme aamupalalle kullan kanssa Emiliaan, jossa tietenkin mies maksoi aamupalani. Aamupala oli todella hyvä ja oli ihana päästä laajaan aamiaispöytään, kun harvoin tulee itse kunnolla aamupalaa tehtyä. 
Aamupalan jälkeen mä suuntasin neljäksi tunniksi ylitöihin. Töistä päästyäni menin kotiin ja siellä odotti jotakin ihanaa. Mua pyydettiin laittamaan silmät kiinni ja kävellä eteenpäin. Pöydällä odotti aivan uskomattoman nätti kukkakimppu ja suklaasydän. Mä olin tosi onnellinen ja pari tippaakin ehkä pääsi linssiin. Mä oon todennu täs viime päivien aikana erityisesti, et mulla on maailman paras mies. Kuinka mies osaa olla niin huomaavainen ja rakastettava? Mistä tälläisiä miehiä sitten löytää? Taisin tässä yksi päivä sanoa ystävälleni vastauksesksi, et yläasteelta. Noo en tiedä, mä oon vaan löytänyt sen rakkauden nuorena ja uskon et on vain yksi ja ainut sopiva olemassa. Kuitenkin loppu illan veitin maailman parhaan ystävän ja naisen seurassa. Joten sanoisin et aika täydellinen naistenpäivä, kaikin puolin.
Mardy<3

2 kommenttia: