sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Niin lomalla

Mä oon ollut lomalla perjantaista alkaen, yhtä lapsenhoito keikkaa mukaan lukien. Silti mä oon jo ihan lomalla, paitsi olen tainnut olla lomalla koko viikon jollakin tapaa. Olen nauttinut auringosta, valvonut myöhään, käyty porukalla lenkkeilemässä ilta auringossa, veneilty ja vietetty grilli iltaa ystävien ja perheen kanssa. Kaikki tuntuu olevan todella hyvin ja suunnitelmiakin löytyy jo lomalle mm. Turkin reissu ja Turussa käynti (en ole ikinä käynyt Turussa). Mahdollisuuksien mukaan olisi tarkoitus käydä jollakin kaupunkilomalla ja poiketa Jyväskylään asuntomessuille. Mikä mahtavinta lomassa on se yhteisolo, kummallakin samaan aikaan loma. Nautin mahdollisuudesta istua takapihalla iltamyöhään ja nauttia toisen, sekä ystävien seurasta. Mä odotan jo tulevia lomaviikkoja ja niiden vapautta. Tää loma on mun ensimmäinen "oikea" pitkä loma ja mä aion ottaa tästä kaiken irti. Just nyt mulla on tunne et tää tulee oleen paras kesä ikinä. M<3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti